خريد شيشه سكوريت ارزان

ساخت انواع پارتيشن اداري

خريد شيشه سكوريت ارزان

۱۱ بازديد

تا به حال به اين موضوع فكر كرده‌ايد كه شيشه‌اي وجود داشته باشد كه نشكند؟ شايد عجيب به‌نظر برسد؛ زيرا شيشه را به شكستن مي‌شناسيم. آسيب ها، صدمات و خساراتي كه در اثر شكستن شيشه به وجود مي‌آمد آنقدر زياد بود كه تصميم گرفته شد تا يك عمليات حرارتي روي شيشه انجام گيرد تا از خسارات شكستن آن كاسته شود و به نوعي ايمن باشد. به اين عمليات حرارتي، فرآيند سكوريت كردن شيشه مي‌گويند و به شيشه هايي كه در اثر اين فرآيند به‌وجود مي‌آيند، شيشه سكوريت گفته مي‌شود. براي خريد شيشه سكوريت ارزان پرچين تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد…

در كارخانه پرچين چه عملياتي روي شيشه انجام مي‌گيرد تا شيشه سكوريت ايمن به دست آيد؟

فرآيند سكوريت كردن شيشه بسيار حساس و دقيق است زيرا هرگونه كاستي مي‌تواند زيان هاي جبران ناپذيري را وارد كند. از اين رو پرچين از متخصصان شيشه سكوريت و كارشناساني استفاده مي‌كند كه در كار خود بسيار دقيق و خبره هستند.

در كارخانه پرچين، شيشه ابتدا حرارت داده مي‌شود تا به دماي نرمي برسد. سپس هواي سرد به شيشه گرم شده دميده مي‌شود تا شيشه سريعا سرد گردد. لايه هاي بيروني زودتر از لايه هاي دروني سرد مي‌شود و همين امر سبب استحكام شيشه مي‌گردد.

مزاياي شيشه سكوريت ارزان پرچين

  • – شيشه سكوريت در مقايسه با شيشه معمولي از ضخامت يكساني برخوردار است اما مقاومت خيلي بيشتري در مقابل شكستن از خود نشان مي‌دهد.
  • – مقاومت مكانيكي شيشه سكوريت ۵ برابر بيشتر است.
  • – در صورت شكستن، شيشه سكوريت به قطعات كوچكي تبديل مي‌شود كه قابليت آسيب رساندن را ندارند.
  • – در ساختمان سازي شيشه سكوريت براي سازه‌هاي بدون قاب مانند در ورودي و يا هر مكاني كه احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد قابل استفاده است.
  • – مقاومت شيشه سكوريت در برابر گرما و حرارت بيشتر از شيشه معمولي است و مي تواند تا سه برابر بيشتر از شيشه معمولي گرما و شوك حرارتي را تحمل كند.
  • – شيشه معمولي امكان برش مجدد در ابعاد و اندازه هاي دلخواه را دارد، در حالي كه شيشه سكوريت چنين قابليتي ندارد.

در چه مكان هايي مي‌توان از شيشه سكوريت استفاده كرد؟

 – شيشه حمام

 – شيشه هاي راه پله

نصب درب سكوريت در راهروها يكي از الزامات آتش نشاني براي دادن پايان‌كار براي ساختمان‌هاي نوساز است. نصب درب سكوريت راه پله كه به درب دودبند معروف است در زمان آتش سوزي براي جلوگيري از انتقال آتش به طبقات ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 – پارتيشن شيشه اي

پارتيشن‌هاي شيشه اي و اداري نيز به خوبي در بين افراد و مشاغل گوناگون جايگاه قابل توجهي را يافته و با استفاده از شيشه هاي سكوريت به خوبي و با كيفيت هرچه بيشتر مورد استقبال روز افزون از سوي مصرف كنندگان قرار گرفته است.

به دليل تنوع در توليد و ظاهر و امكان ايجاد طرح هاي سندبلاست به زيبايي هرچه تمام تر به نياز و خواست شما ميتواند نزديك و هماهنگ گردد.

 – بالكن شيشه اي

بالكن و تراس شيشه اي يكي ديگر از محصولاتي است كه از شيشه سكوريت براي ساخت آنها استفاده مي‌گردد. بالكن هاي شيشه اي به صورت بالكن آكاردئوني يا تاشو و بالكن پارتيشن به صورت پانل‌هاي ثابت نصب مي‌شود. اين محصول به‌خوبي باعث افزايش ضريب امنيت و كاربرد هرچه بيشتر از تراس شما مي‌شود.

همچنين نصب اين محصول مانع از ورود گرد و غبار به داخل فضاي تراس شما مي‌شود.

 – درب اتوماتيك شيشه اي

انواع درب اتوماتيك شيشه اي و يا درب فروشگاه ها و اماكن مسكوني و تجاري نيز محصولاتي هستند كه قطعه اصلي تشكيل دهنده آنها سكوريت است. اين محصول نماي فوق العاده زيبايي به فضاي شما مي‌بخشد.

خريد شيشه سكوريت ارزان پرچين با بهترين كيفيت

قبل از خريد توجه كنيد كه بايد ابعاد دقيق محل مورد نظر خود را داشته باشيد زيرا شيشه سكوريت قابليت برش مجدد را ندارد. شيشه سكوريت بسيار امن است و در كارخانه پرچين اين شيشه با كيفيت بسيار بالا و در رنگ هاي متنوعي توليد مي‌شود. براي خريد شيشه سكوريت نشكن پرچين همين حالا با پرچين تماس بگيريد…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.