رنگبندي پارتيشن اداري

ساخت انواع پارتيشن اداري

رنگبندي پارتيشن اداري

۱۵ بازديد

اهميت رنگ در پارتيشن اداري

رنگ پارتيشن اداري يكي از مواردي است كه در طراحي داخلي مطرح مي شود. انتخاب رنگبندي پارتيشن اداري علاوه بر اين كه  به سليقه فرد بستگي دارد؛ بايد با فضاي كار نيز هماهنگي داشته باشد.

به كار گيري پارتيشن تاثير مستقيمي بر زيبا نشان دادن دكوراسيون اداري دارد و به همين علت با به كارگيري پارتيشن و انتخاب رنگ مناسب آن، مي توان محيط اداري را منحصر به فرد و فانتزي نمايش دهد.

چگونه رنگبندي مناسب پارتيشن اداري را انتخاب كنيم؟

اگر نظم و تناسب در زيبايي برايتان مهم است، پيشنهاد مي‌كنيم از رنگ‌بندي مناسبي براي پارتيشن اداره يا دفترتان استفاده كنيد. براي مثال در بيمارستان‌ها و كلينيك‌هاي مختلف، از رنگ سفيد (يا رنگ آرامش بخش) براي پارتيشن بندي استفاده مي‌شود. توجه به اشيايي كه از لحاظ رنگ و جنس بافت غني دارند به شما كمك مي كند كه به هنگام انتخاب رنگ ها، رنگ مورد علاقه خود را به راحتي پيدا كنيد.

جنس و بافت، عامل مهمي است كه باعث زنده شدن رنگ ها مي شود. در واقع برخي رنگ ها تنها در صورت قرار گرفتن در جنس و بافت مناسب مي توانند همنشيني زيبايي را ارائه دهند. جنس پارتيشن نيز براي كاربرد در فضايي كه به قرارگيري آن نياز داريم، متفاوت خواهد بود.

تنوع رنگي براي جان بخشي و خلق زيبايي پارتيشن با توجه به جنس و بافت انتخابي نيز متفاوت خواهد بود. تناسب جنس پارتيشن و رنگ انتخابي براي آن اهميت بالايي دارد.

 

بهترين رنگبندي پارتيشن اداري

قبل از انتخاب رنگ پارتيشن، معماري و رنگ كلي داخل فضا را در نظر بگيريد. يك اتاق با نور  طبيعي را به راحتي مي توان با رنگ سبز طراحي كرد؛ اما در اتاق هاي شمالي هر نور طبيعي بايد تا حد امكان با رگه هايي از كرم يا زرد افزايش مخلوط شود.

در اتاقي كه پنجره كم دارد و نور مصنوعي است، رنگي را انتخاب كنيد كه در زير نور لامپ خوب به نظر مي رسد.

رنگ سفيد القاء كننده آرامش و آسايش است. سفيد به همراه خلوصش، يكي از كاربردي ترين رنگ ها در طراحي دكوراسيون داخلي است. زيرا كه با همه رنگ ها قابل تركيب است.

رنگ هاي خنثي در دنياي دكوراسيون، از اهميت بسياري برخوردار هستند. خنثي بودن آن ها به اين معناست كه مي توانيد به راحتي در كنار هر رنگ ديگري بدون احتمال وجود از دست رفتن زيبايي هاي هر يك به خصوص رنگ ها، تركيبي مناسب در فضا ايجاد كرد.منظور از رنگ هاي خنثي رنگ هايي هستند كه به سفيد نزديك هستند؛ مانند كرمي روشن يا خاستركي.

كلام آخر

اگر به دنبال رنگي مناسب براي دكوراسيون اداري با پارتيشن هستيد؛ بايد علاوه بر زيبايي به ويژگي روانشناسي آن ها هم توجه داشته باشيد. رنگ هاي روشن و ملايم براي پارتيشن هاي اداري بهترين رنگ ها هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.